Så här är vi .. nu ska det röras om lite !


Har länge velat ha en blogg där man kan skriva om sådant som rör en in på djupet men också om sådant som bara är så där härligt ytligt !


Jag heter Emma iaf och jag har den här bloggen med min syster Jenny som är 2 år yngre än mig men som beteer sig som 5 år äldre .

Jag är definitivt den mest oansvarliga av oss, ett flum som skulle vara helt borttappad utan sin syster !

Mina intressen är, och jag vill inte använda ordet mode för jag tycker det är för begränsat, isf är det mitt mode. men KLÄDER !!!! ge mig mera av det, ge mig skor, väskor, smink m.m.

Sen ligger inredning också mig varmt om hjärtat ... fransk/dansk lant inredning  .. mmm !

Jag är 23 år och är bosatt i Sandviken, en liten stad på jag vet inte hur många invånare (men jag kan ta reda på det eller så gör ni det själva)och jag bor i en bostadsrätt på ca 50 kvm .

Jag är rödhårig, är 1.64 cm lång, har 37 (38 ibland) i sko strl drar xs i kläder .. jag har med andra ord inte växt en cm på varken bredd eller höjd sedan i 8.an !

Jag har även en katt, som jag är väldigt allergisk mot .
Jag undviker honom och svälter honom på ömhet i ett hopp om att han rymmer någon dag då jag inte har hjärta att ge bort honom.

Sen en annan viktig sak om mig;
Jag är alltid ironisk !


Här har ni mig



;D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg outfit! =D

2009-10-20 @ 19:10:30
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Tess (räkan)

men kräftis är de du ?

2009-11-12 @ 16:24:36
URL: http://mariiiatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0