Gooood morgon



Eller God förmiddag kanske det heter .

Nu sitter jag här ihopkrupen till en liten boll med en kopp kaffe i handen och bara myser .
Det är en av dagens höjdpunkter för mig det, dagens första kopp kaffe ;)

Så, vad sker idag .
Bara en massa måsten, men nu har jag skjutit upp på det länge nog så nu måste jag ta tjuren vid hornen !

Förövrigt så är jag jätte förkyld, har en boll i halsen och niagara fallen i näsan !
Så idag ska jag vara så där ynklig som bara jag kan vara när jag är hemma och är sjuuuuk :)

Nä nu lär jag leta reda på tjuren ..

Hade ju ett kort av mig igår på lunchen i stan (gävle)
Men
Det är ju absolut helt otroligt hur dåligt en människa kan göra sig på kort !

Jag vill iaf berätta vad jag hade på mig även om det inte syns

Vit stickad polo
, längre modell
Ullväst, som jag gjorde av en gammal tröja
Svarta "kalasbyxor"
Vita benvärmare
Svarta stövlar
, utan klack



Nu har jag hittat tjuren !

Hörs senare :)


Pussis

E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0