Den nya accessoaren ...


Kaffemuggen !

Det slog mig nu när jag satt här nerkurad i soffan med en kopp kaffe i handen att det på fler och fler bilder finns en kaffemugg i handen på en kändis, "coffee on the way".

Och det ser bara så där härligt läckert ut .
Nästan så pass att jag tycker att man kan köpa sig en kaffe när man är på väg någonstans i en nice outfit även om man inte dricker kaffe ! :)

Vågar jag skriva det, vågar jag spå att kaffemuggen är den det nya "bihanget" efter väskan ?! 


                


Läckra brudar ! :)

Speciellt nu så här på hösten, och vinterkanten.. med en härligt stor varm sjal, ett par härliga vantar .. mysandes på en kopp kaffe .. eller Choklad!!
Knock you're self out ;)


Pussis

E


Kommentarer
Postat av: Den yngre!!!

Kaffemuggen vill jag tro på. Absolut den nya accessoaren! ;)

2009-10-16 @ 09:53:42
Postat av: elenaa

Assnygg kofta ! :)

2009-10-19 @ 18:52:57
URL: http://eleennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0